Festlokale

Vejledning

Reservering af festlokale:

Du skal ind på www.bukkerupgf.dk – Vælg afdeling (Festlokale)
Hold musen henover hvid pil i sort felt øverst i højre hjørne LOG IN - > Opret profil (hvis du allerede har en profil fra en af foreningens andre aktiviteter bruges denne)
Udfyld alle felter
Hak af i accept af samtykkeerklæring og Opret Profil

Find faneblad: Leje af festlokale – reservering – Rul ned på skærmen og tryk på Stestrup festlokale - vælge slutdato og søg. Vælg F.eks. Depositum weekend i løbet af året – find weekend du gerne vil reservere. Du skal altid trykke på fredag. (Konfirmationer er andre start dage end fredag). På kalender skal du finde start leje dag. Rul ned til bunden af skærmen.
Tjekke at der står den rigtige weekend under UDLEJNINGS INFO.
Evt. kommentarer til udlejningen - kunne være bestilling af rengøring, så skrives det her. Opkrævning kommer så sammen med opkrævning af selv lejen 1-2 måneder før leje.

Under BETALING står ”leje beløb” – dette er ikke korrekt (Kan desværre ikke ændres). Betaling er depositum og passivt kontingent. Opkrævning på selve lejen (de 3.500 kr.) fremsendes på faktura via mail 1-2 måneder før leje dato
Læs betingelserne og hak af
Betal her og du kommer frem til en DIBS hjemmeside og kan vælge betalingskort. Du har reserveret festlokale, når du har modtaget en kvittering for betalingen.

Har du spørgsmål – skriv til festlokale@bukkerupgf.dk

Klik på teksten herunder for at leje & betale.

Tilgængelighedsoversigt

7       7

Maj

/20212223242526272829301234567891011121314151617

Leje & Betaling

LejeBeskrivelse
Festlokale
Består af stor sal på 160 m2 (12x13 m) med plads til 120 personer/fri bordopstilling. Stor foyer til velkomst. Stort køkken med el-komfur m/8 plader og 2 store alm. ovne 40x60 cm + 2 store varmluftsovne 40x60 cm. Mikrobølgeovn, stort kaffemaskine anlæg 2x10 liter + alm. kaffemaskine, stort kølerum, stort køleskab, flaskekøler, fryser. Industriopvaskemaskine (2 minutter) og mange meter bordplads.
Der er 6 toiletter og 1 handicaptoilet og puslebord.
Overdækket terrasse (her må ryges). 12 m flagstang og dannebrog. Kæmpe parkeringsplads. Mulighed for også at leje idrætshal.

Når du lejer forsamlingshuset/festlokale, får du også følgende med i lejen: Borde (aflange og runde), stole, service, blåt og hvidt stel, bestik, div. glas, flere forskellige typer vaser, 2 str. karafler, kander, fade, lysestager og “sølv lysestager”, “sølv dækketallerkner” brødkurve, fyldte salt- og peberbøsser, gryder, pander, bradepander, bageplader med og uden huller - alt hvad du skal bruge til borddækning og madlavning!

Projektor og lærred, trådløst netværk. Vand, strøm og varme.
Håndsæbe og toiletpapir. Gulv- og karklude samt viskestykker. Vask af disse klarer vi.

Stestrup festlokale:
Fredag kl. 15:00 til søndag kl. 18:00
Depositum kr. 3.500,00

Passivt medlemskab af festlokale kr. 200,00

Slutrengøring kr. 900,00

Ved reservation betales et depositum på 3.000 kr. + passivt medlemskab af Bukkerup Gymnastikforening på 150 kr. for den som lejer forsamlingshuset. Depositum tilbagebetales, hvis lokaler er afleveret som modtaget. Depositum er foreningens sikkerhed på at lejer mener reservationen og behandler lokalerne pænt. Se HER for betingelser. Ved betaling af depositum accepteres betingelser.
Opkrævning på selve lejen af Stestrup Festlokale opkræves ca. 2 måneder før leje dato!
Skriv til festlokale@bukkerupgf.dk for mere information